Mudelid

Honda CRF450R

Üldinfo

” Motokrossi masinaklassi
uued kõrgused “

2017 CRF450R on välja töötatud niimoodi, et see saaks esimesena minema, jõuaks esimesena esimesse kurvi ja saavutaks suurepärase ringiaja. Selleks on oma otsese panuse andnud Honda AMA ja MX GP meeskonnad. Tänu 11% võimsamale uuele mootorile ja raamile, mis suudab seda võimsust täielikult ära kasutada, on 2017 CRF450R tugevam, teravam ja paremini fookustatud.

Kuna MX1-klassi masinad on mõeldud puhtalt võistlemiseks, pani HRC nii 2016 mudeli kui ka 2017 mudeli järjest erinevatesse stardisimulatsioonidesse. Uue ratta võimsus ja juhitavus annavad sellele suure eelise. Kiirendusele 0–10 m kulus 1,53 sekundit, mis on 6,4% vähem kui eelmisel mudelil.

Uuel mootoril on kasutatud innovaatilisi insenerivõtteid nii kütuse sissevõtu kui ka põlemisgaaside väljalaske osas. Sissevõtul vähendavad sirged kanalid oluliselt õhutakistust, mis parandab põlemise tõhusust. Väljalaskel hargnevad topelttorud mootori lähedal, mis suurendab surveastet 12,5-lt 13,5-le. See on suurema võimsuse saavutamisel põhielement.

KYB õhkvedrustusega esiamort on asendatud 49 mm Showa USD terasvedrustusega esiamordiga, mis arendati välja võidusõiduvalmis tehase amordist, millega varustatakse motokrossi võidusõidumeeskondi Jaapani meistrivõistlusel. Alumiiniumraami põhitalad on nüüd kitsenevad, mis suurendab esistabiilsust ja haarduvust. Samuti on 2017 CRF450R-i geomeetriat täielikult muudetud: teljevahe on lühem, tagakiige on kompaktsem ning muudetud on kallet ja järeljooksu. Raskuskese on madalam tänu sellistele detailidele nagu kerge titaanist kütusepaak ja madalamale tootud tagaamordi ülemine kinnitus.

Uued plastikud tagavad ülitõhusa aerodünaamilise jõudluse ja sujuva olemusliku kuju, mis annab sõitjale ülima liikumisvabaduse. Plastikute kilegraafika tagab teravad visuaalid ja vastupidava viimistluse. Esimest korda pakub Honda CRF450R lisavarustusena elektrilist starterit.

Hind

 8740 €

Export price 7283 €

Järelmaks

LHV liising

Honda liising

Tehnilised andmed

Mootor
Tüüp Vedelikjahutus, 4-takti, 4-klappi, SOHC, ühesilindriline
Kubatuur (cm3) 449,7cm3
Läbimõõt x Käik (mm) 96 x 62,1mm
Surveaste 13,5: 1
Võimsus kW / pmin 39,5kW/9,000min-1 (95/1/EC)
Max väändemoment Nm/pmin 48Nm/7000min-1 (95/1/EC)
Toitesüsteem Sissepritse
Käivitus Jalgstarter/ elektristarter
Jõuülekanne
Käigukast 5-käiku
Peaülekanne Kettülekanne  520 / 13-49
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2183mm
Laius (mm) 827mm
Kõrgus (mm) 1274mm
Teljevahe (mm) 1482mm
Sadula kõrgus (mm) 960mm
Kliirens (mm) 328mm
Kütusepaagi maht (l) 6,3L
Rehvid
Ees 80/100 – 21″  MX3S DUNLOP
Taga 120/80 – 19″  MX3S DUNLOP
Raam
Järeljooksu nurk 27° 22`
Tühikaal 110,6kg

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!